Show simple item record

dc.contributor.authorKolve, Henrik
dc.contributor.authorCanic, Mia
dc.contributor.authorChristensen, Pål Oscar
dc.date.accessioned2017-09-18T07:11:43Z
dc.date.available2017-09-18T07:11:43Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2455001
dc.description.abstractBakgrunnen for tematikken i denne bacheloroppgaven er nysgjerrighet rundt sosiale mediers rolle i ulike vekststrategier, samt et ønske om å få innblikk i et selskaps rutiner og praksis vedrørende bruk av sosiale medier i strategisk sammenheng. Tematikken appellerer til oss da medlemmer av gruppen har erfaring med bruk av sosiale medier i arbeidssammenheng. Vi vil på bakgrunn av erfaringer og praksis ved bruk av sosiale medier som strategisk verktøy koble dette opp mot relevant teori, med grobunn i Lasse B. Lien, Eirik Sjåholm Knudsen og Tor Øyvind Baardsens bok Strategiboken og Lien og Eirik W. Jakobsens Ekspansjon og konsernstrategi. Vårt formål vil med det være å avdekke sosiale mediers bruksområder og påvirkningskraft i en ekspansjonsbeslutningsprosess og strategi, samt formidle erfaringer og praksis vedrørende fenomenet på bakgrunn av våre funn og analyser.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.subjectSosiale mediernb_NO
dc.subjectKreativitet, Innovasjon og Forretningsutviklingnb_NO
dc.subjectKvalitativ metodenb_NO
dc.titleHvilken funksjon har sosiale medier i Bogarts vekststrategi for organisk vekst?nb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal