Toggle navigation
norsk
English
norsk
norsk
English
Logg inn
Toggle navigation
Vis innførsel
Hjem
Øvrige samlinger
Publikasjoner fra Cristin - Høyskolen Kristiania
Vis innførsel
Hjem
Øvrige samlinger
Publikasjoner fra Cristin - Høyskolen Kristiania
Vis innførsel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Peers, teachers and guides: A study of three conditions for scaffolding conceptual learning in science centers.
Krange, Ingeborg
;
Silseth, Kenneth
;
Pierroux, Palmyre
Journal article, Peer reviewed
Accepted version
Åpne
Main Document with full author details and affiliations.pdf (515.5Kb)
Permanent lenke
http://hdl.handle.net/11250/2612573
Utgivelsesdato
2019-04-13
Metadata
Vis full innførsel
Samlinger
Publikasjoner fra Cristin - Høyskolen Kristiania
[491]
Vitenskapelige publikasjoner fra Institutt for psykologi, pedagogikk og juss
[25]
Originalversjon
https://doi.org/10.1007/s11422-018-9905-x
Utgiver
Springer
Tidsskrift
Cultural Studies of Science Education
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-Ikkekommersiell-DelPåSammeVilkår 4.0 Internasjonal
Hele arkivet
Denne samlingen
Bla i
Hele arkivet
Delarkiv og samlinger
Utgivelsesdato
Forfattere
Titler
Emneord
Dokumenttyper
Tidsskrifter
Denne samlingen
Utgivelsesdato
Forfattere
Titler
Emneord
Dokumenttyper
Tidsskrifter
Min side
Logg inn
Statistikk
Besøksstatistikk