Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorGadmar, Nikoline Olivia
dc.contributor.editorKvammen, Anne Cecilie Røsjø
dc.date.accessioned2022-09-26T11:16:34Z
dc.date.available2022-09-26T11:16:34Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3021276
dc.description.abstractBarnekulturens lek kan ses på som en improvisert musikkteaterforestilling som inkluderer formidling gjennom spontan musikalitet. Den spontane musikaliteten i barnekulturen er usensurert og kommer fra et medfødt behov for å uttrykke seg musikalsk. Dagens musikkteater rommer en stor mengde musikalske stilarter, men jeg opplever at musikkteaterfeltet fortsatt føyer seg etter samfunnets klanglige idealer. Kan dette være et hinder for fri musikalsk utfoldelse og ektefølt musikkteater? Denne oppgaven tar for seg hvordan vi kan la oss inspirere av barnekulturens spontane musikalitet til å utvikle musikkteatersjangeren til å romme et rikere vokalt uttrykk som springer ut fra et genuint behov for å uttrykke seg musikalsk.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell-DelPåSammeVilkår 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.no*
dc.subjectBachelor i musikkteateren_US
dc.subjectLitteraturstudieen_US
dc.subjectSangen_US
dc.titleDrømmen om det ektefølte musikkteatereten_US
dc.typeBachelor thesisen_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse-Ikkekommersiell-DelPåSammeVilkår 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-Ikkekommersiell-DelPåSammeVilkår 4.0 Internasjonal