Blar i Studentarbeider fra Institutt for markedsføring på utgivelsesdato
Viser treff 41-60 av 626
-
Er Facebook en arena for distinksjoner?
(Bachelor thesis, 2012-01-27) -
Håndtering av merkekriser
(Bachelor thesis, 2012-01-27) -
Geraci Siculo, en autentisk opplevelse?
(Bachelor thesis, 2012-01-27) -
Examining Norway’s destination image and French tourists’ travel choice behavior. Implications for destination organizations.
(Bachelor thesis, 2012-01-30) -
Ledelse i hverdag og krise: Etterpåklokskap er en farlig lidenskap
(Bachelor thesis, 2012-11-28) -
Hvordan påvirkes kundens lojalitet ved bruk av cult branding?
(Bachelor thesis, 2012-11-28) -
Hvilke hovedretningslinjer bør man følge i kunderelasjoner? [...]
(Bachelor thesis, 2012-11-28) -
Statoil Fuel & Retail
(Bachelor thesis, 2012-11-28) -
Unge voksnes tilfredshet med nettbaserte selvbetjeningsløsninger
(Bachelor thesis, 2012-11-28) -
Kommunikasjon: en casestudie om bedriftsblogg
(Bachelor thesis, 2012-11-28) -
Hvordan bygge merkevarer gjennom sosiale medier
(Bachelor thesis, 2012-11-28) -
Merkebygging av Synsam
(Bachelor thesis, 2012-11-28) -
Kvitt deg med studiegjelden!
(Bachelor thesis, 2012-11-28) -
Når ulike merker benytter seg av samme kjendis som frontfigur
(Bachelor thesis, 2012-11-28) -
Suksessrik kommunikasjon gjennom Facebook
(Bachelor thesis, 2012-11-28) -
Fusjoner og oppkjøp - Utfordringer og motiver ved fusjoner og oppkjøp
(Bachelor thesis, 2012-11-28) -
Hvilken betydning har relasjonskvalitet for valg av leverandør til offentlig sektor?
(Bachelor thesis, 2012-11-28)