• norsk
    • English
  • English 
    • norsk
    • English
  • Login
Browsing Studentarbeider fra Institutt for markedsføring by Author 
  •   Home
  • School of Communication, Leadership, and Marketing
  • Studentarbeider fra Institutt for markedsføring
  • Browsing Studentarbeider fra Institutt for markedsføring by Author
  •   Home
  • School of Communication, Leadership, and Marketing
  • Studentarbeider fra Institutt for markedsføring
  • Browsing Studentarbeider fra Institutt for markedsføring by Author
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browsing Studentarbeider fra Institutt for markedsføring by Author "Bahadori, Mahsa"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z
  • Æ
  • Ø
  • Å

Sort by:

Order:

Results:

Now showing items 1-1 of 1

  • title
  • issue date
  • submit date
  • author
  • ascending
  • descending
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Hvilke forventninger har generasjon y til sin nettbank? En kvalitativ studie av norske nettbankytelser 

      Danielsen, Tonje Helen; Bostrøm, Iselin; Bahadori, Mahsa (Bachelor thesis, 2016-11-17)
      Formålet med denne oppgaven var å lære mer om forventningene generasjon Y har til sin nettbank. Vi ønsket å få vite mer om generasjon Y sine vaner i forbindelse med nettbank, hvilke krav de har og hvor godt bankene er ...

      Contact Us | Send Feedback

      Privacy policy
      DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

      Service from  Unit
       

       

      Browse

      ArchiveCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournalsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournals

      My Account

      Login

      Contact Us | Send Feedback

      Privacy policy
      DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

      Service from  Unit