Blar i Studentarbeider fra Institutt for markedsføring på forfatter "Eidsvåg, Ingunn"
-
Hvorfor kjøper du ikke brukte klær? En studie om hvordan forbrukernes atferdsintensjon til brukte klær kan styrkes
Andersen, Anette Trosten; Eidsvåg, Ingunn (Master thesis, 2019)Overforbruk er en utfordring, og særlig da den ekspansive økningen i mengden klær forbrukere eier. Å redusere forbruket er et sentralt utgangspunkt for en mer bærekraftig livsstil. Bekymring for miljøet og interesse for ... -
Mobilteknologi - en påvirkningsfaktor for servicekvalitet og kundetilfredshet ved Comfort Xpress
Eidsvåg, Ingunn; Øksdal, Ida (Bachelor thesis, 2017)I denne avhandlingen ser vi på temaet mobilteknologi og dens påvirkning av serviceopplevelsen innenfor hotellnæringen. Kundeservice er kjent som en svært viktig del av leveransen av en tjeneste, og vil i samhandling med ...