• norsk
    • English
  • norsk 
    • norsk
    • English
  • Logg inn
Blar i Studentarbeider fra Institutt for markedsføring på forfatter 
  •   Hjem
  • School of Communication, Leadership, and Marketing
  • Studentarbeider fra Institutt for markedsføring
  • Blar i Studentarbeider fra Institutt for markedsføring på forfatter
  •   Hjem
  • School of Communication, Leadership, and Marketing
  • Studentarbeider fra Institutt for markedsføring
  • Blar i Studentarbeider fra Institutt for markedsføring på forfatter
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Blar i Studentarbeider fra Institutt for markedsføring på forfatter "Eliassen, Martine Ovland"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z
  • Æ
  • Ø
  • Å

Sorter på:

Rekkefølge:

Resultater:

Viser treff 1-1 av 1

  • Tittel
  • Utgivelsesdato
  • Registreringsdato
  • Forfatter
  • stigende
  • synkende
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • "Et bilde sier mer enn tusen ord" - En studie av den norske klesbransjens bruk av Instagram som markedsføringskanal 

      Eliassen, Martine Ovland; Plathe, Kjersti (Bachelor thesis, 2015-10-20)
      “Sosiale medier har blitt en av de grunnleggende måtene vi kommuniserer med hverandre på.” (Aalen 2013, 12) Bedrifter følger utviklingen, og gjør stadig mer markedsføring gjennom disse mediene. Bakgrunnen for oppgaven ...

      Kontakt oss | Gi tilbakemelding

      Personvernerklæring
      DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

      Levert av  Unit
       

       

      Bla i

      Hele arkivetDelarkiv og samlingerUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifterDenne samlingenUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifter

      Min side

      Logg inn

      Kontakt oss | Gi tilbakemelding

      Personvernerklæring
      DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

      Levert av  Unit