• norsk
    • English
  • norsk 
    • norsk
    • English
  • Logg inn
Blar i Studentarbeider fra Institutt for markedsføring på emneord 
  •   Hjem
  • School of Communication, Leadership, and Marketing
  • Studentarbeider fra Institutt for markedsføring
  • Blar i Studentarbeider fra Institutt for markedsføring på emneord
  •   Hjem
  • School of Communication, Leadership, and Marketing
  • Studentarbeider fra Institutt for markedsføring
  • Blar i Studentarbeider fra Institutt for markedsføring på emneord
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Blar i Studentarbeider fra Institutt for markedsføring på emneord "CSR"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z
  • Æ
  • Ø
  • Å

Sorter på:

Rekkefølge:

Resultater:

Viser treff 1-8 av 8

  • Tittel
  • Utgivelsesdato
  • Registreringsdato
  • Forfatter
  • stigende
  • synkende
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Bør bedrifter alltid fortelle om sitt samfunnsansvar? En studie om effekten av CSR på oppfattet pris og kvalitet 

      Hansen, Michelle; Skagseth, Anders (Master thesis, 2019)
      Vår masteroppgave tar for seg sammenhengen mellom det å kommunisere CSR (bedrifters samfunnsansvar) og forbrukeres oppfattelse av pris og kvalitet. Mer konkret har vi først undersøkt hvordan CSR påvirker forbrukerens ...
    • Corporate Social Responsbility. Et eksperiment av CSRs effekt på holdning, kjøpsintensjon og merkekonsepter. 

      Prestestuen, Camilla Olsen; Kambestad, Nina Agnete (Bachelor thesis, 2013-12-05)
    • Corporate Social Responsibility i norsk næringsliv. 

      Downie, Fiona; Hassum, Mia Marthine (Bachelor thesis, 2012-01-23)
    • CSR in Controversial Industries: Can the Norwegian Oil and Gas Industry Benefit From Communicating their Environmental CSR Efforts? 

      Karlsen, Tonje Elise (Master thesis, 2020-06-23)
      As corporate social responsibility (CSR) initiatives are used more frequently as a marketing tactic, research is lacking on the subject with regard to controversial industries. The aim of this study is to ...
    • Hvordan forbrukeren påvirkes av CSR 

      Faugstadmo, Linn Andrea; Bakke, Line; Storløpa, Kristin (Bachelor thesis, 2016-11-15)
      Corporate Social Responsibility (CSR) har i løpet av de siste tiårene blitt en strategi som nesten har blitt obligatorisk for alle organisasjoner. Fra å være et valgfritt strategisk virkemiddel til å bli en strategi som ...
    • Hvordan håndtere en merkekrise for å oppnå høyest holdningsverdi hos forbrukerne? : En studie av hvordan forbrukere responderer på ulike merkekriser og responsstrategier 

      Kvam, Sara; Sagmo, Torill (Master thesis, 2020-05-10)
      I denne studien tilnærmer vi oss fenomenet merkekriser og responsstrategier. Her skiller vi mellom merkekrisene CSR (corporate social responsibility associations) og ulykker. Hensikten med denne ...
    • Kjøpsbeslutninger og holdninger til Corporate Social Responsibility 

      Nordahl, Silje Emilie; Thomsgård, Helene Henriksen (Bachelor thesis, 2016-11-21)
      Vår interesse for Corporate Social Responsibility (CSR) var utgangspunktet for besvarelsen, og vi ønsket å forske spesielt på kunder sin holdning til CSR. På bakgrunn av dette formulerte vi følgende problemstilling: ...
    • Omdømmebygging på Facebook: Effekter av kommunikasjon av samfunnsansvar, sett i lys av flyktningkrisen i Europa 

      Moe, Josefine Gjerde; Grønning, Cecilie (Bachelor thesis, 2016-11-21)
      Gjennom et eksperimentelt undersøkelsesdesign (eksperiment) ble det utformet to eksperimentgrupper som ble utsatt for ulike manipulasjoner. De to gruppene mottok informasjon om en bedrifts CSR aktivitet gjennom et ...

      Kontakt oss | Gi tilbakemelding

      Personvernerklæring
      DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

      Levert av  Unit
       

       

      Bla i

      Hele arkivetDelarkiv og samlingerUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifterDenne samlingenUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifter

      Min side

      Logg inn

      Kontakt oss | Gi tilbakemelding

      Personvernerklæring
      DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

      Levert av  Unit