Blar i Studentarbeider fra Institutt for markedsføring på emneord "Digitale medier"
Viser treff 1-3 av 3
-
Det digitale paradigme: Et skifte i kvalitetsdimensjoner
(Bachelor thesis, 2017)Denne oppgaven tar utgangspunkt i Sussnas (2015) fire dimensjoner for digital servicekvalitet. For å belyse hvilke faktorer som har størst påvirkning på tilfredshet og lojalitet hos brukerne til bedriftene Google, Facebook ... -
Digitale medier: en erstatning for ansikt til ansikt kommunikasjon?
(Bachelor thesis, 2014-10-28)Formålet med denne oppgaven har vært et ønske om å avdekke hvilke hindre norske bedrifter møter under kommunikasjon, både gjennom ansikt til ansikt kommunikasjon og gjennom digitale kommunikasjonskanaler, ved internasjonale ... -
Påvirker digitale distribusjonskanaler utøvelsen av Revenue Management?
(Bachelor thesis, 2017)Dagens hotellnæring er dominert av de store kjedene, som alle praktiserer Revenue Management. Vårt formål med oppgaven, og problemstillingen vår er å kartlegge “ Hvordan påvirker det digitale distribusjonslandskapet ...