Blar i Studentarbeider fra Institutt for markedsføring på emneord "Facebook"
Viser treff 1-7 av 7
-
Er Facebook en arena for distinksjoner?
(Bachelor thesis, 2012-01-27) -
eWOM på Facebook
(Bachelor thesis, 2017-10-11)Når vi skrev denne oppgaven om eWOM og kunders påvirkningskraft, ønsket vi å undersøke om informasjonssøking, personlig innflytelse og negativ omtale hadde en påvirkning på kjøpsintensjonen til en forbruker. Vi ville ... -
Merkevarebygging på sosiale medier - Hvordan påvirker kundene til Norwegian hverandre gjennom ”likes” og kommentarer, og hvordan påvirker dette merkevarer?
(Bachelor thesis, 2016-11-21)Besvarelsen tar utgangspunkt i vår interesse for sosiale medier, og påvirkningskraften disse mediene har. Sosiale medier brukes aktivt i dagens samfunn og forskning viser at fenomenet kan være et nyttig verktøy for de ... -
Omdømmebygging på Facebook: Effekter av kommunikasjon av samfunnsansvar, sett i lys av flyktningkrisen i Europa
(Bachelor thesis, 2016-11-21)Gjennom et eksperimentelt undersøkelsesdesign (eksperiment) ble det utformet to eksperimentgrupper som ble utsatt for ulike manipulasjoner. De to gruppene mottok informasjon om en bedrifts CSR aktivitet gjennom et ... -
Suksessrik kommunikasjon gjennom Facebook
(Bachelor thesis, 2012-11-28) -
What different types of Facebook marketing objectives are there, and what tactics can you use to reach those.
(Bachelor thesis, 2014-10-28)Social media is creating attractive business opportunities for brands and companies worldwide. It is because of the huge amount of businesses and costumers on Facebook, which reflects the importance of research on future ...