Blar i Studentarbeider fra Institutt for markedsføring på emneord "Kreativitet, Innovasjon og Forretningsutvikling"
Viser treff 1-3 av 3
-
Co-creation: Hvordan forbrukerdrevet innovasjon skaper verdi for både forbruker og bedrift
(Bachelor thesis, 2017-11-07)Formålet med denne oppgaven har vært å å skape en bedre forståelse for hvordan verdi skapes i form av innovasjonsprosessen ”co-creation”. Oppgaven tar sikte på hvordan prosessen foregår på et organisatorisk nivå og hvordan ... -
Hvilken funksjon har sosiale medier i Bogarts vekststrategi for organisk vekst?
(Bachelor thesis, 2017)Bakgrunnen for tematikken i denne bacheloroppgaven er nysgjerrighet rundt sosiale mediers rolle i ulike vekststrategier, samt et ønske om å få innblikk i et selskaps rutiner og praksis vedrørende bruk av sosiale medier ... -
Hvordan tilrettelegger Posten for medarbeiderdrevet Innovasjon?
(Bachelor thesis, 2017)Norsk næringsliv møter utfordringer i form av en endringsprosess. Det settes krav til fornyelser, økte kostnader og endringer som vil være utfordrende for norske bedrifter. Litteraturen om medarbeiderdrevet innovasjon, ...