• norsk
    • English
  • English 
    • norsk
    • English
  • Login
Browsing Studentarbeider fra Institutt for markedsføring by Subject 
  •   Home
  • School of Communication, Leadership, and Marketing
  • Studentarbeider fra Institutt for markedsføring
  • Browsing Studentarbeider fra Institutt for markedsføring by Subject
  •   Home
  • School of Communication, Leadership, and Marketing
  • Studentarbeider fra Institutt for markedsføring
  • Browsing Studentarbeider fra Institutt for markedsføring by Subject
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browsing Studentarbeider fra Institutt for markedsføring by Subject "Kreativitet, innovasjon og forretningsutvikling"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z
  • Æ
  • Ø
  • Å

Sort by:

Order:

Results:

Now showing items 1-4 of 4

  • title
  • issue date
  • submit date
  • author
  • ascending
  • descending
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • "Hvordan blir ansatte påvirket av organisasjonsendringer, og hvordan kan en endringsleder bruke kommunikasjon som verktøy for å gjennomføre en endringsprosess på best mulig måte?" 

      Kirkenes, Sander Brage Rundevold (Bachelor thesis, 2021)
      Bakgrunnen for valg av tema til dette prosjektet begrunnes i at jeg alltid har hatt en interesse for ledelse og hvordan det fungerer i praksis. Jeg vil også finne ut av hvordan og hvorfor organisasjonsendringer skjer, og ...
    • KVINNELIG TOPPLEDELSE I NORGE - Hvilke sosiokulturelle og strukturelle barrierer møter kvinner på vei mot toppledelse i Norge? 

      Fiskodde, Aashild; Pedersen, Ida Katrine; Palm, Alexandra (Bachelor thesis, 2018-10-01)
      Denne oppgaven skal gå nærmere inn på hvorfor andelen kvinnelige toppledere i Norge er så lav som den er. Statistikk viser at kun 20% av de 200 største selskapene i Norge, har en kvinnelig toppleder. Oppgaven har som formål ...
    • Kvinners påvirkning ved kjøp av merkeklær til barn: En diskursanalyse av barneklær på nett 

      Ybanez, Jenny; Kvamme, Karoline (Bachelor thesis, 2018-10-01)
      Barn vokser raskt ut av klær, så hvorfor handle dyre merkeklær til barn? I denne undersøkelsen har vi valg å se på hva som kan påvirke kvinner til å handle dyre merkeklær til barn. Vi har derfor valgt å utforme følgende ...
    • Ledelse – kan det læres gjennom teori? 

      Bache-Mathisen, Peder Mollatt (Bachelor thesis, 2018-10-01)

      Contact Us | Send Feedback

      Privacy policy
      DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

      Service from  Unit
       

       

      Browse

      ArchiveCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournalsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournals

      My Account

      Login

      Contact Us | Send Feedback

      Privacy policy
      DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

      Service from  Unit