Browsing Studentarbeider fra Institutt for markedsføring by Subject "Kreativitet, innovasjon og forretningsutvikling"
Now showing items 1-4 of 4
-
"Hvordan blir ansatte påvirket av organisasjonsendringer, og hvordan kan en endringsleder bruke kommunikasjon som verktøy for å gjennomføre en endringsprosess på best mulig måte?"
(Bachelor thesis, 2021)Bakgrunnen for valg av tema til dette prosjektet begrunnes i at jeg alltid har hatt en interesse for ledelse og hvordan det fungerer i praksis. Jeg vil også finne ut av hvordan og hvorfor organisasjonsendringer skjer, og ... -
KVINNELIG TOPPLEDELSE I NORGE - Hvilke sosiokulturelle og strukturelle barrierer møter kvinner på vei mot toppledelse i Norge?
(Bachelor thesis, 2018-10-01)Denne oppgaven skal gå nærmere inn på hvorfor andelen kvinnelige toppledere i Norge er så lav som den er. Statistikk viser at kun 20% av de 200 største selskapene i Norge, har en kvinnelig toppleder. Oppgaven har som formål ... -
Kvinners påvirkning ved kjøp av merkeklær til barn: En diskursanalyse av barneklær på nett
(Bachelor thesis, 2018-10-01)Barn vokser raskt ut av klær, så hvorfor handle dyre merkeklær til barn? I denne undersøkelsen har vi valg å se på hva som kan påvirke kvinner til å handle dyre merkeklær til barn. Vi har derfor valgt å utforme følgende ... -
Ledelse – kan det læres gjennom teori?
(Bachelor thesis, 2018-10-01)