Blar i Studentarbeider fra Institutt for markedsføring på emneord "Ledelse og servicestrategi"
Viser treff 1-10 av 10
-
Bacheloroppgave
(Bachelor thesis, 2018-09-26)Denne bacheloroppgaven har tatt utgangspunkt i problemstillingen; “På hvilken måte benyttes muntlig kommunikasjon som et virkemiddel for å øke motivasjon og mestring blant de ansatte i organisasjonen Plan-B.” . Formålet ... -
Det digitale paradigme: Et skifte i kvalitetsdimensjoner
(Bachelor thesis, 2017)Denne oppgaven tar utgangspunkt i Sussnas (2015) fire dimensjoner for digital servicekvalitet. For å belyse hvilke faktorer som har størst påvirkning på tilfredshet og lojalitet hos brukerne til bedriftene Google, Facebook ... -
Er myndiggjøring og tillit til førstelinjemedarbeidere relatert til kundetilfredshet?
(Bachelor thesis, 2017-10-09)Dagens servicemarked utgjør om lag 70% av Norges bruttonasjonalprodukt. Offentlige og private servicenæringer er i vekst, kunden stiller høyere krav og utvalget av teori som belyser praktiske metoder for å imøtekomme kundens ... -
Hvilke avvik kan oppstå mellom ledere og deres ansattes oppfatning om motivasjon?
(Bachelor thesis, 2017)I en arbeidshverdag der du som ansatt har en leder over deg, antar vi det kan oppstå misforståelser mellom deg og din leder, om hvordan du motiveres. Dette mener vi kan forekomme i såkalte avvik, som ikke alltid er enkle ... -
Hvilken effekt har service recovery på kundelojalitet?
(Bachelor thesis, 2017-10-09)I denne oppgaven har vi som formål å se nærmere på om Norwegian ved bruk av service recovery kan bygge tillit og lojalitet til selskapet, på tross av en tidligere negativ opplevelse hos kundene. For eksempel var Norwegian ... -
Hvordan kan ledere anvende motivasjon for å nå mål bedriften setter?
(Bachelor thesis, 2017-10-09)Sammendrag I denne oppgaven har vi gått ut i fra følgende problemstilling “Hvordan kan ledere anvende motivasjon for å nå mål bedriften setter? ". Formålet med denne oppgaven har vært å se nærmere på lederes muligheter ... -
Hvordan påvirker intern servicekvalitet kundelojalitet hos Adams Matkasse?
(Bachelor thesis, 2017-10-09)Gjennom studiet har vi lært at møtet mellom bedrift og kunde blir vektlagt som et av de viktigste nøkkelpunktene i tjenester. I sammenheng med dette har viktigheten av interne prosedyrer og prosesser blitt trukket frem ... -
Kunstig intelligens og gode kundeopplevelser innen privat skadeforsikring i Norge
(Bachelor thesis, 2021)I arbeidet med bacheloroppgaven har vi dykket ned i temaet kunstig intelligens, store data og gode kundeopplevelser i privat skadeforsikring i Norge. Oppgaven svarer på følgende problemstilling: Hvordan kan kunstig ... -
MELLOMLEDERENS PÅVIRKNINGSKRAFT
(Bachelor thesis, 2017)Vi ønsker i denne oppgaven å studere relasjoner mellom mellomleder og ansatte i ulike bransjer, og hvilken påvirkningsgrad mellomledere har for ansattes motivasjon. Kvalitative intervjuer, relevant teori fra pensum, ...