• Corporate Social Responsbility. Et eksperiment av CSRs effekt på holdning, kjøpsintensjon og merkekonsepter. 

      Prestestuen, Camilla Olsen; Kambestad, Nina Agnete (Bachelor thesis, 2013-12-05)
    • Holdninger til omdømme. 

      Castilla, Andreas; Gløersen, Jørgen; Øgård, Morten Jørgensen (Bachelor thesis, 2014-10-15)
      Bakgrunn Denne oppgavens problemstilling er tilpasset en bacheloroppgaves tid og størrelse, og det er derfor blitt foretatt flere avgrensninger. Avgrensningene har blitt tatt på bakgrunn av en omdømmeanalyse som er ...
    • Krisehåndtering og omdømme. 

      Kvalsund, Lise-Mari Soria; Kvifte, Nicoline (Bachelor thesis, 2014-10-15)
      Denne oppgaven omhandler hvordan organisasjoner håndterer en krise både før, under og etter en krise har oppstått. Vi ønsker å avdekke hvilke effekter krisehåndtering har på en organisasjons sitt omdømme, samt om ...