Blar i Studentarbeider fra Institutt for markedsføring på emneord "Reiseliv"
Viser treff 1-10 av 10
-
Albania- en potensiell merkevare?
(Bachelor thesis, 2013-11-27) -
En utvidet reiseopplevelse i lomma
(Bachelor thesis, 2021)Denne oppgaven tar for seg hvordan reiselivsnæringen kan bruke og videreutvikle mobil teknologien, og hvordan bruken av mobilteknologi påvirker reiseopplevelser i Oslo som destinasjon. I lys av Covid-19 situasjonen, har ... -
Hvordan bør Cafe Christiania posisjonere seg i dagens marked i Oslo?
(Bachelor thesis, 2013-12-17) -
Kan en verdibasert prisstrategi påvirke publikumsutviklingen for Tippeligaen?
(Bachelor thesis, 2013-12-17)Bakgrunn for oppgaven kommer fra en delt interesse og lidenskap for både Revenue Management og fotball. Vi har observert den negative utviklingen blant oppmøte av tilskuere på kamper i Tippeligaen og tenkte at det var ... -
Kinesiske turisters tilfredshet i Fjord Norge
(Bachelor thesis, 2016-11-10)Vår oppgave ser nærmere på kinesiske turister som reiser i Fjord Norge. Vi ønsket å kartlegge hvordan reiselivsnæringen kan kommunisere med denne turistgruppen, slik at deres ønsker og behov blir tilfredsstilt. Vår ... -
Lojalitetsprogrammer i reiselivet
(Bachelor thesis, 2020-06-02)I denne oppgaven ser jeg på temaet som omhandler lojalitetsprogrammer. Bakgrunnen for temaet kommer fra interessen for å skape bedre resultater og belønne de mest lønnsomme kundene. Problemstillingen omhandler hva ... -
Nordkapp som bærekraftig destinasjon - Et case-studie av aktørers drivere og barrierer
(Bachelor thesis, 2016-11-10)Tittelen på oppgaven er “Nordkapp som bærekraftig destinasjon: Et case-studie av aktørers drivere og barrierer”. Vi har utviklet problemstillingen: “Hvilke drivere og barrierer ligger til grunn for utviklingen av et ... -
Problematikken rundt tredjepartskanaler - et nødvendig onde?
(Bachelor thesis, 2013-12-09) -
Det Samiske: sic: en ressurs for reiselivet. Konsekvenser og utfordringer.
(Bachelor thesis, 2012-01-23)