Blar i Studentarbeider fra Institutt for markedsføring på emneord "Relasjonsmarkedsføring"
Viser treff 1-6 av 6
-
Hva innebærer en ideell organisasjon for ledelsen og de ansatte?
(Bachelor thesis, 2012-11-28) -
Hvilken betydning har relasjonskvalitet for valg av leverandør til offentlig sektor?
(Bachelor thesis, 2012-11-28) -
Hvordan kan Rosa Sløyfe skape en sterkere relasjon til sine samarbeidspartnere?
(Bachelor thesis, 2012-01-10) -
Relasjoner, gaver og innkjøp i norsk klesbransje
(Bachelor thesis, 2012-11-28) -
Sosiale medier - Genrelle suksesskriterier og fallgruver
(Bachelor thesis, 2012-01-10) -
Taktisk Merkevareledelse i oppstartsfasen av agenturer i Norsk motebransje
(Bachelor thesis, 2017-10-09)Målet med dette studiet var å øke forståelsen for hvordan ny oppstartede agenturer benytter seg av merkevareledelse, og hvordan de burde benytte seg av merkevareledelse for å øke kjennskap mot innkjøpere. På bakgrunn av ...