Blar i Studentarbeider fra Institutt for markedsføring på emneord "Servicekvalitet"
Viser treff 1-5 av 5
-
Gjesteundersøkelsers påvirkning på servicekvaliteten
(Bachelor thesis, 2017-10-06)Denne bacheloroppgaven ser nærmere på sammenhengen mellom hotellenes gjestetilbakemeldinger fra egne utsendte gjesteundersøkelser og servicekvalitet. Vi ønsket å undersøke hvor aktivt gjestetilbakemeldingene blir brukt, ... -
Hvordan påvirker intern servicekvalitet kundelojalitet hos Adams Matkasse?
(Bachelor thesis, 2017-10-09)Gjennom studiet har vi lært at møtet mellom bedrift og kunde blir vektlagt som et av de viktigste nøkkelpunktene i tjenester. I sammenheng med dette har viktigheten av interne prosedyrer og prosesser blitt trukket frem ... -
Mobilteknologi - en påvirkningsfaktor for servicekvalitet og kundetilfredshet ved Comfort Xpress
(Bachelor thesis, 2017)I denne avhandlingen ser vi på temaet mobilteknologi og dens påvirkning av serviceopplevelsen innenfor hotellnæringen. Kundeservice er kjent som en svært viktig del av leveransen av en tjeneste, og vil i samhandling med ... -
Servicekvalitet og påvirkning av kundens lojalitet
(Bachelor thesis, 2012-11-28) -
Unge voksnes tilfredshet med nettbaserte selvbetjeningsløsninger
(Bachelor thesis, 2012-11-28)