Blar i Studentarbeider fra Institutt for markedsføring på emneord "content marketing"
Viser treff 1-3 av 3
-
Content marketings effekter på involvering og kjennskap
(Bachelor thesis, 2016-11-15)Content marketing er et begrep som stadig blir omtalt i reklame- og kommunikasjonsbransjen. Likevel finnes det konseptuelle uenigheter om hva begrepet er og består av. I vår avhandling ønsker vi å undersøke hvordan content ... -
Effekter av content marketing
(Bachelor thesis, 2016-11-17)Denne oppgaven omhandler fenomenet content marketing. Content marketing har den siste tiden blitt omtalt som årets ”buzzword” innen reklame- og mediebransjen. Stadig flere norske bedrifter velger å bruke penger og ressurser ... -
Hva vi snakker om når vi snakker om innholdsmarkedsføring: et akademisk perspektiv på fenomen, begrep og praksis
(Master thesis, 2016-11-07)Studiets formål: Innholdsmarkedsføring som litterært område er begrenset med tvetydig begrepsapparat og ingen empiriske studier å vise til. Dette gjenspeiles i bransjen og den offentlige debatten. Oppgaven tar tak i denne ...