Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorKrange, Ingeborg
dc.contributor.authorSilseth, Kenneth
dc.contributor.authorPierroux, Palmyre
dc.date.accessioned2019-09-05T06:48:00Z
dc.date.available2019-09-05T06:48:00Z
dc.date.created2019-04-15T11:49:44Z
dc.date.issued2019-04-13
dc.identifier.issn1871-1502
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2612573
dc.language.isoengnb_NO
dc.publisherSpringernb_NO
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell-DelPåSammeVilkår 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.no*
dc.titlePeers, teachers and guides: A study of three conditions for scaffolding conceptual learning in science centers.nb_NO
dc.typeJournal articlenb_NO
dc.typePeer reviewednb_NO
dc.description.versionacceptedVersionnb_NO
dc.source.journalCultural Studies of Science Educationnb_NO
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.1007/s11422-018-9905-x
dc.identifier.cristin1692621
cristin.unitcode1615,30,20,0
cristin.unitnameInstitutt for ledelse og organisasjon
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode1


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse-Ikkekommersiell-DelPåSammeVilkår 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-Ikkekommersiell-DelPåSammeVilkår 4.0 Internasjonal