Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorStigen, Ulf
dc.contributor.authorWestad, Cecilie Marie Nordber
dc.contributor.authorBanini, Albertine Andrea
dc.date.accessioned2021-10-25T07:37:28Z
dc.date.available2021-10-25T07:37:28Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2825180
dc.description.abstractVi er på ingen måte ute etter å finne fasiten på godt lederskap, for det tror vi heller ikke finnes. Vi er nysgjerrige på å finne nye måter å lede på og virkningen av godt lederskap. Formålet med prosjektet er å dykke dypere ned i en moderne ledelsesform. I den forbindelse har vi valgt oss ut verdibasert ledelse. Ordet “Hotel” er opprinnelig et fransk ord og betyr “stort hus”. I et stort hus oppholder det seg som regel mange mennesker. En ledelse som fungerer vil være til stor hjelp for menneskene inne i dette huset. Vi velger å knytte problemstillingen Hvordan stiller ansatte og ledere seg til verdibasert ledelse i hotellbransjen? og oppgaven til denne bransjen, da vi ser på den som relevant for utøving av verdibasert ledelse. Ved hjelp av dette vil vi skape et tydeligere bilde av verdibasert ledelse for ansatte og ledere i bransjen.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell-DelPåSammeVilkår 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.no*
dc.subjectHotelledelseen_US
dc.subjectVerdibasert ledelseen_US
dc.subjectKvalitativ metodeen_US
dc.subjectHotellbransjenen_US
dc.titleVerdier i hotellbransjenen_US
dc.typeBachelor thesisen_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse-Ikkekommersiell-DelPåSammeVilkår 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-Ikkekommersiell-DelPåSammeVilkår 4.0 Internasjonal