Blar i Kristiania Open Archive på utgivelsesdato
Viser treff 81-100 av 1966
-
Tankenes kraft: En reise i Selvet
(Bachelor thesis, 2012-11-28) -
Suksesskriterier for krisekommunikasjon
(Bachelor thesis, 2012-11-28) -
Hva innebærer en ideell organisasjon for ledelsen og de ansatte?
(Bachelor thesis, 2012-11-28) -
Renewable Energy Corporation ASA – Strategiske muligheter for å forsterke konkurranseevnen internasjonalt
(Bachelor thesis, 2012-11-28) -
Klagehåndtering: Relasjonen blir ikke påvirket av en negativ hendelse, men håndteringen av den
(Bachelor thesis, 2012-11-28) -
I en verden i utvikling er endring den [sic] eneste varige
(Bachelor thesis, 2012-11-28) -
Brand community og personlige identiteter i den digitale verden
(Bachelor thesis, 2012-11-28) -
Markedskommunikasjon i Sosiale Medier - Generelle Suksesskriterier og Fallgruver
(Bachelor thesis, 2012-11-28) -
Norske bedrifters inngangsbarrierer ved etablering i Kina
(Bachelor thesis, 2012-11-28) -
Visuell Retorikk i Reklame
(Bachelor thesis, 2012-11-28) -
Hvordan få MH 68° NORD til å bli et attraktivt sponsorobjekt
(Bachelor thesis, 2012-11-28) -
CRM i Elkjøp og Lefdal
(Bachelor thesis, 2012-11-28) -
Når noen tar et valg for deg - en studie av psychological reactance i produktplasseringskontekst
(Bachelor thesis, 2012-11-28) -
Produktplassering i et merkebyggingsperspektiv
(Bachelor thesis, 2012-11-28) -
Helårsturisme på vinterdestinasjoner
(Bachelor thesis, 2012-11-28) -
GOPPAR - Hvordan påvirke salg, marked og revenue til å ta de mest økonomisk lønnsomme beslutninger?
(Bachelor thesis, 2012-11-28) -
Hva kjennetegner det ideelle opplevelsesproduktet fotballreiser, og hvordan kan det best presenteres og selges?
(Bachelor thesis, 2012-11-28) -
Backpackere i Norge: En Kartlegging av deres Behov og Motiver
(Bachelor thesis, 2012-11-28) -
Effektiv kommunikasjon i krisesituasjoner
(Bachelor thesis, 2012-11-28) -
Påvirker ledeatferd trivsel?
(Bachelor thesis, 2012-11-28)