• Hvilken betydning har eWOM i forbrukerens informasjonsinnhenting før kjøp av reise, og hvorfor? 

      Adams, Joanna; Hegland, Lene; Finstad, Christine (Bachelor thesis, 2012-01-24)
    • Lojalitet i nettbutikker: effekter EWOM 

      Harstad, Espen Getz; Krosby, Espen (Bachelor thesis, 2014-01-31)
      Oppgaven tar for seg forholdet imellom fem digitale lojalitetsbyggende faktorer (basert på Zeithaml, Parasuraman og Berrys SERVQUAL-teori) og elektronisk word-of-mouth. Formålet med oppgaven er å undersøke innvirkningen ...
    • Suksessfaktorer for Terrengpark 

      Mathisen, Kathrine; Bøgh, Benedicte Gilroy; Domaas, Lisa Charlotte (Bachelor thesis, 2014-03-25)
      Vi ønsker med denne oppgaven å se på nisjer innenfor reiselivet. Dette er et tema vi har valgt fordi vi mener nisjer vil bli en god strategi for framtidig norsk reiseliv. For å belyse tema nisje har vi valgt å ta for oss ...