Blar i Kristiania Open Archive på utgivelsesdato
Viser treff 1-20 av 1996
-
Utfordringer i møte med indisk forretningskultur
(Bachelor thesis, 2012-01-09) -
Å samtale på jobb - Hvordan ledere kan få motiverte medarbeidere med høy eierskapsfølelse
(Bachelor thesis, 2012-01-10) -
Sunnhet på flaske - en kartlegging av markedet for sunne drikker
(Bachelor thesis, 2012-01-10) -
Sosiale medier - Genrelle suksesskriterier og fallgruver
(Bachelor thesis, 2012-01-10) -
Hvordan kan Rosa Sløyfe skape en sterkere relasjon til sine samarbeidspartnere?
(Bachelor thesis, 2012-01-10) -
Rosa sløyfe-aksjonen: Merkebygging i et veldedig perspektiv
(Bachelor thesis, 2012-01-11) -
Posisjonering og merkebygging av Markedshøyskolen
(Bachelor thesis, 2012-01-11) -
Private merker - noe for enhver smak?
(Bachelor thesis, 2012-01-11) -
Hvilke verdier burde Norge satse på for å bli en sterk merkevare i Kina?
(Bachelor thesis, 2012-01-23) -
Cable Tidy - en markedsplan. Hvordan lansere Cable Tidy på det norske markedet.
(Bachelor thesis, 2012-01-23) -
Corporate Social Responsibility i norsk næringsliv.
(Bachelor thesis, 2012-01-23) -
Faktorer som påvirker miljøbevisste valg, og mulighetene for posisjonere seg deretter fra bilbransjens perspektiv.
(Bachelor thesis, 2012-01-23) -
Hva er optimal planlegging og drift av revenue management for Gardermoen regionen?
(Bachelor thesis, 2012-01-23) -
Hvilke faktorer betyr noe for konkurranseevne ved spa resorts? En komparativ casestudie av to norske bedrifter.
(Bachelor thesis, 2012-01-23) -
Entreprenørens situasjon i et nettverk.
(Bachelor thesis, 2012-01-23) -
Forutsetninger for selvledelse
(Bachelor thesis, 2012-01-23) -
City Choice Oslo. Et sentralisert revenue management samarbeid.
(Bachelor thesis, 2012-01-23) -
Det Samiske: sic: en ressurs for reiselivet. Konsekvenser og utfordringer.
(Bachelor thesis, 2012-01-23)