• norsk
    • English
  • English 
    • norsk
    • English
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Markedsføring
  • Studentarbeider i markedsføring
  • View Item
  •   Home
  • Markedsføring
  • Studentarbeider i markedsføring
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Relansering – et samarbeid mellom forbruker og bedrift - finnes det en sammenheng mellom relansering og forbrukermak i sosiale medier?

Johannessen, Ida Margrethe Bjørnstad
Bachelor thesis
Thumbnail
View/Open
Relansering - et samarbeid mellom forbruker og bedrift - finnes det en sammenheng mellom relansering og forbrukermakt i sosiale medier.pdf (772.5Kb)
URI
http://hdl.handle.net/11250/161731
Date
2012-01-11
Metadata
Show full item record
Collections
  • Studentarbeider i markedsføring [566]

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit
 

 

Browse

ArchiveCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournalsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournals

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit