Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorØberg, Sebastian Tysse
dc.date.accessioned2016-11-14T08:31:20Z
dc.date.available2016-11-14T08:31:20Z
dc.date.issued2016-11-14
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2420775
dc.description.abstractDenne bacheloroppgaven tar for seg Snapchat som markedskommunikasjonskanal i B2C markedet. Basert på egne erfaringer og de inntrykk jeg har fått, viser det seg å være lite eksisterende litteratur om dette temaet. Dermed vil jeg i denne oppgaven svare på følgende problemstilling: I hvilken grad egner Snapchat seg som kommunikasjonskanal i B2C markedet? I litteratursøket ble det tatt utgangspunkt i tradisjonell markedskommunikasjonsteori, teori om sosiale medier, relasjonsbygging, storytelling og merkevare- og omdømmebygging. Oppgaven tar videre utgangspunkt i en kvalitativ tilnærming, hvor grounded theory er brukt som forsknings design. To informanter og fire respondenter har blitt intervjuet i dybdeintervjuer, hvor målet med empirien er å bidra til en virkelighetsforståelse rundt teamet. Det er videre blitt gjennomført ulike former for koding ved behandlingen av funnen hentet fra intervjuene. Funn og eksisterende teori er blitt analysert, og gjennom analyser er det lokalisert visse aspekter, teorier og kriterier som kan sees på som nødvendige ved bruk av Snapchat som kommunikasjonskanal for bedrifter.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell-IngenBearbeidelse 3.0 Norge*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/no/*
dc.subjectSnapchatnb_NO
dc.subjectB2Cnb_NO
dc.subjectKvalitativ metodenb_NO
dc.subjectKommunikasjonsverktøynb_NO
dc.subjectSosiale mediernb_NO
dc.titleI hvilken grad egner Snapchat seg som kommunikasjonskanal i B2C markedet?nb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse-Ikkekommersiell-IngenBearbeidelse 3.0 Norge
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-Ikkekommersiell-IngenBearbeidelse 3.0 Norge