Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorÅsegg, Marit
dc.contributor.authorJacobsen, Vilde
dc.date.accessioned2019-10-29T12:24:17Z
dc.date.available2019-10-29T12:24:17Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2625155
dc.description.abstractI denne bacheloroppgaven vil vi undersøke hvordan musikkfestivalen Pstereo kan være top of mind blant studenter i Trondheim. Dette vil vi gjøre gjennom kvantitativ og kvalitativ datainnsamling, som så skal analyseres, sammenlignes, diskuteres og brukes til å komme med tre praktiske løsninger. Oppgaven vil også ta for seg en del teori, både innen hvordan festivaler organiseres, markedssegmentering, posisjonering, merkepersonlighet, merkevarebygging, vekststrategi, kommunikasjonsstrategi, og idéutvikling. Vi vil finne ut hvordan festivalmarkedet ser ut i dag, da særlig er vi opptatte av hvilken eller hvilke Trondheimsfestivaler som er top of mind. Dette både for å finne ut hvordan Pstereo ligger an i markedet, men også for å lære mer om eventuelle konkurrenter. Det å vite hvem som er top of mind kan også fortelle oss noe om hva målgruppen ønsker seg, som igjen vil hjelpe oss i vår praktiske løsning. Den praktiske løsningen er todelt. Ettersom vi legger merke til noen forbedringspotensialer i den nåværende kommunikasjonen er det naturlig å nevne dette kort i denne oppgaven. Hovedfokuset vil likevel være på våre tre praktiske løsninger, som alle skal fremme det samme budskapet: nemlig at Pstereo er en festival det både er verdt å kjenne til, men ikke minst oppleve selv. Etter dette kommer en konklusjon, med forslag til videre forskning. Dette vil basere seg på andre funn vi gjør i vår forskning, som vi gjerne skulle sett nærmere på dersom vi hadde hatt muligheten.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell-DelPåSammeVilkår 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.no*
dc.subjectKreativ markedskommunikasjonnb_NO
dc.subjectMusikkfestivalernb_NO
dc.subjectPstereofestivalennb_NO
dc.titleKONTROLLERT GALSKAP : Hvordan kan Pstereo være top of mind for studenter i et stadig mer mettet festivalmarked i Trondheim?nb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse-Ikkekommersiell-DelPåSammeVilkår 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-Ikkekommersiell-DelPåSammeVilkår 4.0 Internasjonal