Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorBikset, Vegard
dc.contributor.authorEllingsen, Jørgen
dc.contributor.authorVikøren, Peik
dc.date.accessioned2021-03-11T10:37:30Z
dc.date.available2021-03-11T10:37:30Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2732833
dc.description.abstractBacheloroppgaven tar for seg digitalisering i utdanningssektoren, hvor problemstillingen som er utarbeidet omhandler de ulike kriteriene for en vellykket digitaliseringsprosess i grunnskolen. Hensikten med denne oppgaven har vært å avdekke hvilke elementer som står sentralt når man skal gjennomføre en digitalisering av grunnskolen. Vi har brukt en kvalitativ metode gjennom et eksplorativt design. Ved valg av denne metoden har vi innhentet empirisk data som primærdata gjennom hovedsakelig dybdeintervjuer og har supplert med sekundærdata fra allerede eksisterende forskning på området. Oppgavens hovedfunn omhandler en modell som vi selv har utarbeidet basert på innsamlet data. Denne tar for seg de ulike faktorer/elementer og perspektiver som må være til stede for å gjennomføre en vellykket digitaliseringsprosess. Faktorene vi har avdekket som står sentralt er lærerens kompetanse, maskinvare, programvare og infrastruktur. Disse må samhandle sømløst ettersom at alle elementene er like viktig. Om én faller bort, vil det skape utfordringer om man skal få en funksjonell og vellykket digitalisering.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell-DelPåSammeVilkår 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.no*
dc.subjectKreativitet, innovasjon og forretningsutviklingen_US
dc.subjectDigitaliseringsprosessen_US
dc.titleNøkkelfaktorer for en vellykket digitalisering av grunnskolenen_US
dc.typeBachelor thesisen_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse-Ikkekommersiell-DelPåSammeVilkår 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-Ikkekommersiell-DelPåSammeVilkår 4.0 Internasjonal