Browsing Kristiania Open Archive by Title
Now showing items 1782-1801 of 1974
-
Suksesskriterier for å ivareta sosial- og akademisk integrasjon.
(Bachelor thesis, 2020)Som følge av pandemien Covid-19 har studenters undervisningsmetode i stor grad endret seg fra et fysisk campus over til et digitalt campus. I den forbindelse ønsker vi gjennom denne studien å belyse i hvilken grad Høyskolen ... -
Suksesskriterier for krisekommunikasjon
(Bachelor thesis, 2012-11-28) -
Suksesskriterier for markedskommunikasjon i sosiale medier
(Bachelor thesis, 2014-03-31)Temaet for denne bacheloroppgaven er markedskommunikasjon i sosiale medier, med et fokus rettet mot bedrifters bruk av markedskommunikasjon i sosiale medier mot både eksisterende og potensielle kunder. Det virker som at ... -
Suksesskriterier ved outsourcing av renholdsfunksjoner i hotellbransjen i Norge.
(Bachelor thesis, 2012-01-25) -
Suksessrik kommunikasjon gjennom Facebook
(Bachelor thesis, 2012-11-28) -
Sunnhet på flaske - en kartlegging av markedet for sunne drikker
(Bachelor thesis, 2012-01-10) -
Supply flexibility in the shale patch: Evidence from North Dakota
(Peer reviewed; Journal article, 2021)This paper provides new results to the literature, showing that output flexibility in oil production depends on the extraction technology. In particular, constructing a novel well-level monthly production dataset covering ... -
A Survey on Facebook Users and Information Privacy
(Peer reviewed; Journal article, 2019) -
Survivor Syndrome- Hvordan påvirkes de gjenværende av nedbemanningen?
(Bachelor thesis, 2017-10-07)Denne oppgaven har hatt som formål å undersøke om de gjenværende ansatte opplevde «survivor syndrome» i forbindelse med nedbemanningen hos Orkla i 2013, etter at deres oppkjøp av Rieber & søn var et faktum. Survivor syndrome ... -
A sustainable deep learning framework for fault detection in 6G Industry 4.0 heterogeneous data environments
(Peer reviewed; Journal article, 2022)Abstract The integration of 5G and Beyond 5G (B5G)/6G in Machine-to-Machine (M2M) communications, is making Industry 4.0 smarter. However, the goal of having a sustainable self-monitored industry has not been reached yet. ... -
Sustainable development and greenwashing: How blockchain technology information can empower green consumers
(Peer reviewed; Journal article, 2022)The unethical behavior of greenwashing threatens the growth of sustainable products and markets. Greenwashing degrades essential efforts to reduce climate change and pollution and to promote social justice. False marketing ... -
Svangerskapsrelaterte bekkensmerter
(Bachelor thesis, 2017-09-21)Problemstilling: Hva er etiologien bak svangerskapsrelaterte bekkensmerter? Bakgrunn: Interesse for kvinnehelse, svangerskap og bekkensmerter. Stort engasjement for å hjelpe kvinner, og et håp om praktisk anvendelse av ... -
SWEATSHOP – KLESINDUSTRIENS MØRKE SIDE
(Bachelor thesis, 2015-10-20)Denne bacheloroppgaven handler om hvordan en opinionsleder kan påvirke forbrukere gjennom sosiale medier, og andre medier de kan fremme sin mening. Som tema har vi valgt å fordype oss innen samfunnsansvar i klesindustrien, ... -
Syndrom X: hvilken effekt har styrke- og utholdenhetstrening på metabolsk syndrom?
(Bachelor thesis, 2017-09-20)Før døde mennesker av infeksjonssykdommer og epidemier, i dag dør de fleste av livsstilssykdommer. Det ser ut til at livsstilssykdommene kan føre til diabetes type 2, flere typer kreft, samt hjerte- og karsykdommer. ... -
Systemic value creation in knowledge organizations: Aspects of a theory
(Peer reviewed; Journal article, 2017) -
Taking off the rose-colored glasses: the influence of crises on employee relationship management
(Peer reviewed; Journal article, 2022)Purpose The central aim of this research is to deepen the analysis of the influence that crises have on employee relations by using the stakeholder relationship management model (SRM) to analyze organizational employee ... -
Taktisk Merkevareledelse i oppstartsfasen av agenturer i Norsk motebransje
(Bachelor thesis, 2017-10-09)Målet med dette studiet var å øke forståelsen for hvordan ny oppstartede agenturer benytter seg av merkevareledelse, og hvordan de burde benytte seg av merkevareledelse for å øke kjennskap mot innkjøpere. På bakgrunn av ... -
Tankenes kraft: En reise i Selvet
(Bachelor thesis, 2012-11-28)