Blar i Studentarbeider fra Institutt for markedsføring på emneord "Posisjonering"
Viser treff 1-10 av 10
-
Gjør meg mett! - med Nutrilett?
(Bachelor thesis, 2013-12-09) -
Hvilke verdier burde Norge satse på for å bli en sterk merkevare i Kina?
(Bachelor thesis, 2012-01-23) -
Hvordan bør Cafe Christiania posisjonere seg i dagens marked i Oslo?
(Bachelor thesis, 2013-12-17) -
En markedsanalytisk oppgave om den norske bakeribransjen
(Bachelor thesis, 2013-12-09)Sammendrag Med denne oppgaven ønsker vi å undersøke forbrukerens oppfatning av den norske bakeribransjen og hvordan de forskjellige merkene er posisjonert. United Bakeries er et forholdsvis nytt bakeri, men har i de siste ... -
Merkebygging av norsk klesdesign.
(Bachelor thesis, 2012-01-25) -
Merkebygging av Synsam
(Bachelor thesis, 2012-11-28) -
Merkeposisjonering av Ringnes Pilsner
(Bachelor thesis, 2014-03-19)Oppgaven har ved å benytte kvalitativ metode, innsamlet sekundærdata, teori omkring posisjoneringsstrategi og merkevarebygging, forsøkt å svare på problemstillingen; Hvordan bør Ringnes Bryggeri posisjonere sitt Produkt ... -
Posisjonering og merkebygging av Markedshøyskolen
(Bachelor thesis, 2012-01-11) -
Renewable Energy Corporation ASA – Strategiske muligheter for å forsterke konkurranseevnen internasjonalt
(Bachelor thesis, 2012-11-28)