Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorBerg, Lars
dc.contributor.authorDanielsen, Erik
dc.date.accessioned2014-03-19T12:04:54Z
dc.date.available2014-03-19T12:04:54Z
dc.date.issued2014-03-19
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/192693
dc.description.abstractOppgaven har ved å benytte kvalitativ metode, innsamlet sekundærdata, teori omkring posisjoneringsstrategi og merkevarebygging, forsøkt å svare på problemstillingen; Hvordan bør Ringnes Bryggeri posisjonere sitt Produkt Ringnes Pilsner i det norske markedet, ved en eventuell restriksjonslettelse i alkoholloven, for å nå ut til målgruppen menn i alderen 20-29 år? Årsaken til at det har blitt valgt å avgrense produkt og målgruppe slik problemstillingen er blitt formulert, er av praktiske årsaker for å sikre oppgavens validitet under de tids- og ressursers-begrensede forhold den er blitt skrevet under. Valget av det spesifikke produktet Ringnes Pilsner ble gjort da det er Norges største bryggeri, Ringnes Bryggeri, sitt flaggskipprodukt og dermed anses av forfatterne som en tydelig og ressurssterk merkevare å arbeide med.nb_NO
dc.subjectKvalitativ metodenb_NO
dc.subjectMerkebyggingnb_NO
dc.subjectPosisjoneringnb_NO
dc.titleMerkeposisjonering av Ringnes Pilsnernb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel