Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorMohamoud, Abdikhadar
dc.contributor.authorUwalaka, Okezie George
dc.contributor.authorAbdi, Ahmed
dc.date.accessioned2015-10-23T09:37:55Z
dc.date.available2015-10-23T09:37:55Z
dc.date.issued2015-10-23
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2357870
dc.description.abstractOppgaven har en hovedproblemstilling og tre forskningsspørsmål. De tre forskjellige forskningsspørsmålene, kan anses som tre ulike aspekter av en helhetlig problemstilling. Forskningsspørsmålene vil hjelpe oss å finne ut hvordan virksomheten håndterer de utfordringene de står ovenfor når det gjelder kunderelasjoner over sosiale medier. Litteraturgjennomgangen bygges på bakgrunn av en hovedproblemstillingen og forskningsspørsmålene. For å besvare oppgaven benyttes kvalitativ metode, i form av dybdeintervju. Det er intervjuet to ansatte hos IKEA, hvor arbeidsoppgavene deres omhandler IKEA Family og aktiviteter over sosiale medier, men også to kunder som er medlemmer av IKEA Family og som har en relasjon med bedriften. Etter intervjuene vil dataen bli analysert i forhold til litteraturgjennomgangen. Funn: Problemstillingen ”kan bruken av sosiale medier bidra til å pleie og forsterke kunderelasjoner over sosiale medier?” gjennom litteraturgjennomgang, intervjuer og analyse kan man konkludere med at IKEA Family evner å pleie og forsterke kunderelasjoner over de sosiale plattformene.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.subjectKvalitativ metodenb_NO
dc.titleHvordan kan bruken av sosiale medier bidra til å pleie og forsterke kunderelasjoner?nb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel