Et inkluderende skolemiljø: med fokus på å øke trivsel og minske antall mobbesituasjoner i skolen
dc.contributor.author | Lunde, Ingrid Meling | |
dc.date.accessioned | 2017-09-26T07:08:15Z | |
dc.date.available | 2017-09-26T07:08:15Z | |
dc.date.issued | 2017-09-26 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2456636 | |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.subject | Interiørarkitektur | nb_NO |
dc.subject | Barneskole | nb_NO |
dc.subject | Kvalitativ metode | nb_NO |
dc.title | Et inkluderende skolemiljø: med fokus på å øke trivsel og minske antall mobbesituasjoner i skolen | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |