Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorOlsen, Tora Lukkassen
dc.contributor.authorAustli, Elisabeth
dc.date.accessioned2017-10-28T12:16:40Z
dc.date.available2017-10-28T12:16:40Z
dc.date.issued2017-10-28
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2462658
dc.description.abstractI denne bacheloroppgaven har vi tatt for oss temaet merkevarebygging. Vi har valgt å skrive om dette for å få mer kunnskap og en bredere forståelse på feltet. Vi ønsket å få et innblikk i hva kvinner mente om merkevaren Mercedes-Benz og en retning for hvordan merkekunnskap de kunne ha til merkevaren. Vår problemstilling er som følger: “Har kvinner merkekjennskap til merkevaren Mercedes- Benz?” I innledning begrunner vi valget av tema, samt forutsetninger og avgrensninger til oppgaven og oppgavens struktur. Oppgaven er avgrenset til Norge og har et fokus på kvinner og merkevaren Mercedes-Benz. Gjennom metodetriangulering har vi forsøkt å på best mulig måte sette svar på vår problemstilling, hvor analysen er forankret med teori innen merkevarebygging. Ut fra konklusjon av analysene har vi utformet en kommunikasjonsstrategi rettet mot en definert målgruppe.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.subjectKreativ markedskommunikasjonnb_NO
dc.subjectMerkevarebyggingnb_NO
dc.subjectMercedes-Benznb_NO
dc.subjectMerkekjennskapnb_NO
dc.subjectKvalitativ metodenb_NO
dc.subjectIntervjuernb_NO
dc.titleHvordan lage markedskommunikasjon og skape kjennskap rundt livets nest største investering for kvinner?nb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal