Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorPrestegården-Sabev, Elise Genadieva
dc.contributor.authorGullichsen, Mari
dc.date.accessioned2019-11-06T11:56:08Z
dc.date.available2019-11-06T11:56:08Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2626887
dc.language.isonobnb_NO
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell-DelPåSammeVilkår 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.no*
dc.subjectLedelse og servicestrateginb_NO
dc.titleFra Statoil til Circle K: Merkevareendringens interne helter : En bacheloroppgave om ansattes rolle under merkevareendringnb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse-Ikkekommersiell-DelPåSammeVilkår 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-Ikkekommersiell-DelPåSammeVilkår 4.0 Internasjonal