Blar i Studentarbeider fra Institutt for teknologi på tittel
Viser treff 19-22 av 22
-
Online Learning in Higher Education During A Global Pandemic: An Explorative Study On Norwegian Students
(Master thesis, 2021)Through an exploratory study we aimed to address challenging factors related to learning during the Coronavirus pandemic. We have investigated and identified procrastination, self-regulation, and exam anxiety as important ... -
Rebel Cash: praktisk betalingsapplikasjon som samler nyttige verktøy.
(Bachelor thesis, 2021)Denne rapporten beskriver prosessen gjennom vårt Bachelorprosjekt fra januar til juni 2021. Den gjennomgår reisen vår gjennom utforming og utvikling av Rebel Cash applikasjonen vi laget for vår kunde. Dette prosjektet ... -
Tired of Reminding Your Coworkers? : An Experimental Study on the Effects of Gamification on Task Performance
(Master thesis, 2020-05)Gamification is a rising trend in academia and an exciting concept for practitioners across different industries. There are many promising effects related to gamification, but all are related to increased engagement. One ... -
Web basert kvitteringsmal-bygger for Zeipt - En brukersentrert prototype
(Bachelor thesis, 2021)Denne rapporten omhandler hvordan vi har utviklet en web basert kvitteringsmal-bygger hos Zeipt - en løsning som Zeipt kan bruke til å senke onboardingstiden for fremtidige kunder og løser et problem ved at kunder slipper ...