• norsk
    • English
  • norsk 
    • norsk
    • English
  • Logg inn
Blar i Studentarbeider fra Institutt for teknologi på tittel 
  •   Hjem
  • School of Economics, Innovation, and Technology
  • Studentarbeider fra Institutt for teknologi
  • Blar i Studentarbeider fra Institutt for teknologi på tittel
  •   Hjem
  • School of Economics, Innovation, and Technology
  • Studentarbeider fra Institutt for teknologi
  • Blar i Studentarbeider fra Institutt for teknologi på tittel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Blar i Studentarbeider fra Institutt for teknologi på tittel

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z
  • Æ
  • Ø
  • Å

Sorter på:

Rekkefølge:

Resultater:

Viser treff 19-22 av 22

  • Tittel
  • Utgivelsesdato
  • Registreringsdato
  • Forfatter
  • stigende
  • synkende
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Online Learning in Higher Education During A Global Pandemic: An Explorative Study On Norwegian Students 

      Melgaard, Jørgen; Monir, Rubina Akhtar (Master thesis, 2021)
      Through an exploratory study we aimed to address challenging factors related to learning during the Coronavirus pandemic. We have investigated and identified procrastination, self-regulation, and exam anxiety as important ...
    • Rebel Cash: praktisk betalingsapplikasjon som samler nyttige verktøy. 

      Terjesen, Kjetil Haug; Hovden, Lasse; Mathisen, Stine; Say, Jonas; Kjær, Maya Maria Tjøme (Bachelor thesis, 2021)
      Denne rapporten beskriver prosessen gjennom vårt Bachelorprosjekt fra januar til juni 2021. Den gjennomgår reisen vår gjennom utforming og utvikling av Rebel Cash applikasjonen vi laget for vår kunde. Dette prosjektet ...
    • Tired of Reminding Your Coworkers? : An Experimental Study on the Effects of Gamification on Task Performance 

      Hosse​ini Seydul, Changiz; Flo Humlung, Oda (Master thesis, 2020-05)
      Gamification is a rising trend in academia and an exciting concept for practitioners across different industries. There are many promising effects related to gamification, but all are related to increased engagement. One ...
    • Web basert kvitteringsmal-bygger for Zeipt - En brukersentrert prototype 

      Blunck, Ludvik Schanke; Kjellid, Daniel Wendt (Bachelor thesis, 2021)
      Denne rapporten omhandler hvordan vi har utviklet en web basert kvitteringsmal-bygger hos Zeipt - en løsning som Zeipt kan bruke til å senke onboardingstiden for fremtidige kunder og løser et problem ved at kunder slipper ...

      Kontakt oss | Gi tilbakemelding

      Personvernerklæring
      DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

      Levert av  Unit
       

       

      Bla i

      Hele arkivetDelarkiv og samlingerUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifterDenne samlingenUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifter

      Min side

      Logg inn

      Kontakt oss | Gi tilbakemelding

      Personvernerklæring
      DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

      Levert av  Unit