Show simple item record

dc.contributor.advisorHaddara, Moutaz
dc.contributor.authorBergsmark, Eirik Andreas
dc.contributor.authorPettersen, Lasse
dc.contributor.authorTomter, Olav
dc.date.accessioned2021-10-14T07:35:20Z
dc.date.available2021-10-14T07:35:20Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2800394
dc.description.abstractDenne rapporten omhandler vår utvikling av Adswitch, en annonsebygger som gir Schibsteds kunder økt frihet og større kontroll over egen annonsering, gjennom en ukomplisert og intuitiv løsning, som også er tids- og kostnadsbesparende. Gjennom godt innsiktsarbeid, mener vi, såvel som Schibsted, at vi har tilført god verdi til det vi har utviklet. Med forbehold at det gjenstår å integreres fra Schibsted sin side er resultatet en løsning utviklet med moderne verktøy og rammeverk som i dag er funksjonelt klar til bruk for pilotkunder.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell-DelPåSammeVilkår 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.no*
dc.subjectInformasjonsteknologien_US
dc.subjectApplikasjonsutviklingen_US
dc.subjectSmidig utviklingsmetodeen_US
dc.subjectScrumen_US
dc.titleAdswitch - En brukersentrert annonsebyggeren_US
dc.title.alternativeAdswitch - A user centered advertisement creatoren_US
dc.typeBachelor thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse-Ikkekommersiell-DelPåSammeVilkår 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse-Ikkekommersiell-DelPåSammeVilkår 4.0 Internasjonal