• H&Ms klesinnsamling; Kartlegging av kjennskap og utvikling av tiltak for økt kundeengasjement 

      Wold, Henriette; Willumstad, Marte (Bachelor thesis, 2016-11-03)
      Denne bacheloroppgaven er et resultat av et samarbeid med Hennes&Mauritz Norge (H&M). H&M er en svensk bedrift med klesbutikker verden over og er markedsledende innen klesbransjen i Norge. H&M har stort fokus på sitt ...
    • POSISJONERING AV EASY MANAGEMENT PÅ BEDRIFTSMARKEDET 

      Borge, Martine; Sand, Camilla (Bachelor thesis, 2015-09-30)
      Målet med studiet bak oppgaven var å kartlegge hvordan den nyetablerte tjenesten Easy Management på en mest hensiktsmessig måte kan posisjonere seg mot bedriftsmarkedet. På bakgrunn av dette valgte vi å se nærmere på ulike ...
    • Sosiale medier for små og/eller nyoppstartede bedrifter 

      Øyen, Eli; Lundby, Hanne (Bachelor thesis, 2015-09-30)
      Temaet for denne oppgaven er sosiale medier for små og/eller nyoppstartede bedrifter med fokus på de sosiale nettverkene Facebook og Twitter. Vår oppfatning er at mange norske nyoppstartede og/eller små bedrifter har lite ...