Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorFalkheimer, Jesper
dc.contributor.authorNguyen, Anna Lan Xuan Thi
dc.date.accessioned2023-12-07T10:53:42Z
dc.date.available2023-12-07T10:53:42Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3106371
dc.description.abstractDenne oppgaven undersøker forutsetningene for strategisk improvisasjon innen reklamebransjen i Norge. Basert på en kvalitativ studie og analyse av ti ulike reklamer som har benyttet en samfunnsaktuell hendelse i sin kommunikasjon, har studien avdekket ulike faktorer som bidrar til en suksessfull strategisk improvisasjon. Blant annet er gjensidig tillit mellom kunden og reklamebyrået, samt muligheten og ressursene til å jobbe agilt i reklamebyråene vesentlige faktorer for suksess. Men hva suksess faktisk er og hvordan det oppnås er basert på tilfeldigheter da dette påvirkes av markedet, samt hvilke mål organisasjonene setter seg.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell-DelPåSammeVilkår 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.no*
dc.subjectMSK5100en_US
dc.subjectStrategist improvisasjonen_US
dc.subjectReklameen_US
dc.subjectMaster i strategisk kommunikasjonen_US
dc.subjectKvalitativ metodeen_US
dc.subjectReklamebransjenen_US
dc.subjectTilliten_US
dc.titleKunsten å kommunisere strategisk på stående fot: En kvalitativ studie av strategisk improvisasjon i reklameen_US
dc.title.alternativeKunsten å kommunisere strategisk på stående foten_US
dc.typeMaster thesisen_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse-Ikkekommersiell-DelPåSammeVilkår 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-Ikkekommersiell-DelPåSammeVilkår 4.0 Internasjonal