Browsing School of Communication, Leadership, and Marketing by Subject "Digitale medier"
Now showing items 1-5 of 5
-
Det digitale paradigme: Et skifte i kvalitetsdimensjoner
(Bachelor thesis, 2017)Denne oppgaven tar utgangspunkt i Sussnas (2015) fire dimensjoner for digital servicekvalitet. For å belyse hvilke faktorer som har størst påvirkning på tilfredshet og lojalitet hos brukerne til bedriftene Google, Facebook ... -
Digitale medier: en erstatning for ansikt til ansikt kommunikasjon?
(Bachelor thesis, 2014-10-28)Formålet med denne oppgaven har vært et ønske om å avdekke hvilke hindre norske bedrifter møter under kommunikasjon, både gjennom ansikt til ansikt kommunikasjon og gjennom digitale kommunikasjonskanaler, ved internasjonale ... -
Nyhetens plass i et digitalt medieunivers: En kvalitativ studie av unge kvinners lave nyhetsforbruk
(Bachelor thesis, 2017)I samtiden preger det digitale og fragmentert medielandskapet nettgenerasjonens preferanser og vaner i hverdagen, også når det kommer til deres konsum av nyheter. Tidligere studier indikerer at spesielt jenter ser ut til ... -
Påvirker digitale distribusjonskanaler utøvelsen av Revenue Management?
(Bachelor thesis, 2017)Dagens hotellnæring er dominert av de store kjedene, som alle praktiserer Revenue Management. Vårt formål med oppgaven, og problemstillingen vår er å kartlegge “ Hvordan påvirker det digitale distribusjonslandskapet ... -
Påvirkningen av salgshyppighet på forbrukerens merkevareholdning: En studie på digitale plattformer
(Master thesis, 2023)Denne masteroppgaven undersøker hvordan salgshyppighet påvirker forbrukernes merkevareholdning på digitale plattformer. Den uavhengige variabelen for oppgaven er salgshyppighet og den avhengige variabelen er merkevareholdning. ...