• norsk
    • English
  • English 
    • norsk
    • English
  • Login
Browsing Studentarbeider fra Institutt for markedsføring by Author 
  •   Home
  • School of Communication, Leadership, and Marketing
  • Studentarbeider fra Institutt for markedsføring
  • Browsing Studentarbeider fra Institutt for markedsføring by Author
  •   Home
  • School of Communication, Leadership, and Marketing
  • Studentarbeider fra Institutt for markedsføring
  • Browsing Studentarbeider fra Institutt for markedsføring by Author
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browsing Studentarbeider fra Institutt for markedsføring by Author "Silihagen, Kaja"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z
  • Æ
  • Ø
  • Å

Sort by:

Order:

Results:

Now showing items 1-1 of 1

  • title
  • issue date
  • submit date
  • author
  • ascending
  • descending
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Semiotisk analyse av United Colors of Benetton : En kvalitativ studie om Benetton’s bruk av tegn og provokasjon i merkevarebygging 

      Skarsbø, Henriette Jørgine; Silihagen, Kaja (Bachelor thesis, 2019)
      I denne oppgaven ønsker vi å undersøke hvordan provokasjon og semiotikk bidrar både positivt og negativt til å skape kjennskap til merkevaren Benetton. Vi ønsket å utforske dette nærmere på bakgrunn av at klesmerket har ...

      Contact Us | Send Feedback

      Privacy policy
      DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

      Service from  Unit
       

       

      Browse

      ArchiveCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournalsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournals

      My Account

      Login

      Contact Us | Send Feedback

      Privacy policy
      DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

      Service from  Unit