Blar i Studentarbeider fra Institutt for markedsføring på emneord "Kommunikasjon"
Viser treff 1-7 av 7
-
Cross Cultural Crisis Communication: A Comparative Case Study
(Master thesis, 2014-10-21)Casestudien undersøker om kultur har en betydning for krisekommunikasjon. Kultur kan være så mangt, men i denne oppgaven er det snakk om nasjonalkultur. Anderson (1996) skriver at en nasjon er et forestilt felleskap hvor ... -
Kommunikasjon: en casestudie om bedriftsblogg
(Bachelor thesis, 2012-11-28) -
Ledere og sosiale medier
(Bachelor thesis, 2014-01-06)Bakgrunnen for denne oppgaven er interesse og nysgjerrighet rundt hvordan ledere bruker sosiale medier, hvorfor noen lykkes og andre ikke. Vi ønsker å avdekke hva ledere mener skal til for og lykkes i sin bruk av sosiale ... -
Suksesskriterier for markedskommunikasjon i sosiale medier
(Bachelor thesis, 2014-03-31)Temaet for denne bacheloroppgaven er markedskommunikasjon i sosiale medier, med et fokus rettet mot bedrifters bruk av markedskommunikasjon i sosiale medier mot både eksisterende og potensielle kunder. Det virker som at ... -
Troverdighet til bærekraftig kommunikasjon i dagligvarebransjen og klesbransjen
(Master thesis, 2022)Dagligvarebransjen og klesbransjen blir av mange ansett som klimaverstinger, og står for store mengder klimautslipp. Denne kvantitative studien tar for seg sammenhengen mellom bærekraftig kommunikasjon og troverdighet i ... -
Visuell Retorikk i Reklame
(Bachelor thesis, 2012-11-28)