Blar i Studentarbeider fra Institutt for markedsføring på emneord "Kosmetikk"
Viser treff 1-2 av 2
-
Hvilken rolle spiller hybrid shopping i kundereisen ved kjøp av kosmetikk?
(Bachelor thesis, 2017-10-09)Temaet for denne bacheloroppgaven er hybrid shopping i kundereisen ved kjøp av kosmetikk. Etter en omfattende gjennomgang av eksisterende teori rundt kundereisen fikk vi et inntrykk av at det er et gap i forskningen knyttet ... -
“Hvordan kan en bedrift som markedsfører kosmetikk rettet mot kvinnelige studenter mellom 20-25 år, oppnå et mer effektivt samspill i bruk av salgskanalene butikk og internett?”
(Bachelor thesis, 2014-10-25)Bakgrunnen for vår bacheloroppgave er den øktende interessen ved handel på internett, noe som har resultert i utfordringer for de tradisjonelle butikkene. Flere og flere butikker opplever at de blir et ”utstillingsvindu” ...