Blar i Studentarbeider fra Institutt for markedsføring på emneord "Kundelojalitet"
Viser treff 1-8 av 8
-
Hvordan påvirker intern servicekvalitet kundelojalitet hos Adams Matkasse?
(Bachelor thesis, 2017-10-09)Gjennom studiet har vi lært at møtet mellom bedrift og kunde blir vektlagt som et av de viktigste nøkkelpunktene i tjenester. I sammenheng med dette har viktigheten av interne prosedyrer og prosesser blitt trukket frem ... -
Hvordan påvirkes kundens lojalitet ved bruk av cult branding?
(Bachelor thesis, 2012-11-28) -
Hvorfor enkelte serveringssteder har kortere levetid [...]
(Bachelor thesis, 2012-11-28) -
Kampen om dagligvarekundene
(Bachelor thesis, 2017-10-09)Det er stor konkurranse blant norske dagligvarekjeder, og Norge er et av de landene i Europa med høyest butikktetthet. Likevel er nordmenn generelt ikke særlig lojale, på bakgrunn av dette har vi valgt å undersøke hvilke ... -
Kundelojalitet i bilbransjen
(Bachelor thesis, 2021)Hensikten med denne utredningen er å avdekke hvilke faktorer som er avgjørende for å skape lojale kundeforhold i bilbransjen, samt vurdere hvorvidt disse faktorene kan anvendes ved bruk av lojalitetsprogrammer. Det ønskes ... -
Reservnor: Et instrument for måling av servicekvalitet i den norske eiendomsmeglerbransjen.
(Master thesis, 2014-10-01) -
En studie om Mathallen kan forandre forbrukeratferd og dagligvarekjedene i Oslo
(Bachelor thesis, 2013-12-09) -
Ventetid, [sic] En dominerende faktor for tilfredshet
(Bachelor thesis, 2012-11-28)