Blar i Studentarbeider fra Institutt for markedsføring på emneord "sosiale medier"
Viser treff 1-4 av 4
-
Er det ytreeller indre motivasjon som predikerer et opprettholdende Snapchatbruk?
(Bachelor thesis, 2016-11-15)Gjennom studiet vårt på Høyskolen Kristiania har vi fått stor interesse for nyskapende og innoverende bedrifter. Snapchat har vært en av de mest populære og nyskapende sosiale plattformen lansert de siste årene. Oppgavens ... -
Er Facebook en arena for distinksjoner?
(Bachelor thesis, 2012-01-27) -
Merkevarebygging på sosiale medier - Hvordan påvirker kundene til Norwegian hverandre gjennom ”likes” og kommentarer, og hvordan påvirker dette merkevarer?
(Bachelor thesis, 2016-11-21)Besvarelsen tar utgangspunkt i vår interesse for sosiale medier, og påvirkningskraften disse mediene har. Sosiale medier brukes aktivt i dagens samfunn og forskning viser at fenomenet kan være et nyttig verktøy for de ... -
Min venn bloggeren : Et eksperimentell studie av parasocial interaction på sosiale medier
(Bachelor thesis, 2016-11-15)I de siste årene har sosiale medier blitt mer og mer en del av vår hverdag. Dette er noe bedriftene har brukt til sin fordel, ved å sponse med ulike produkter. Samtidig har bloggere blitt et utbredt verktøy blant bedrifter ...