Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorØdven, Sara
dc.date.accessioned2016-10-19T08:16:59Z
dc.date.available2016-10-19T08:16:59Z
dc.date.issued2016-10-19
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2416241
dc.description.abstractDette prosjektet tar for seg 1. – 7. klassebygget ved Naustdal barne- og ungdomskule. Prosjektet har både eit konseptuelt og funksjonelt fokus. Det konseptuelle i prosjektet er knytt til målet om å ivareta og bygge opp det psykososiale læremiljøet ved skulen, medan det funksjonelle skal tilrettelegge for ein variert og fleksibel pedagogikk, samt drifta av bygget. Det er lagt stor vekt på romlegheit, openheit, tilpasningdyktigheit, heilheit, opplevelsesrikdom, dagslys, holdbare material, varierte og harmoniske farga. Dette er estetiske eigenskapar som skapar eit godt læremiljøet, og gode, stimulerande og heilheitlege omgjevnadar. Eit godt psykososialt miljø er eit miljø som legg til rette for gode sosiale forhold, og denne oppgåva har gjennom konsept, løysingar og val av overflater satt rammene for elevane sitt forhold til skulen, sine medelevar, og statens prioriteringar utad. Gjennom å vektlegge estetiske faktorar ved skulebygget, symboliserar skulen at eleven er i sentrum og blir tatt omsyn til. På denne måten er skulens utforming med på å påverke elevens psykososiale forhold både i eit mikro- og makroperspektiv. For å tilrettelegge for ein variert og fleksibel pedagogikk er det vektlagt funksjonelle løysingar gjennom møblering, el-føringar og himling. Det er funksjonell møblering i alle rom, møblert etter rommets funksjonskrav og elevane sitt behov. Prosjektet har eit framtidretta fokus som står ekstra sterkt i 2. etasje. Bruk av nettbrett og pc gjer at utforminga av klasserommet meir dynamisk, og ved el-føringar i golv blir klasseommet ein aktiv lærestad. I denne oppgåva finn du ein beskrivelse av prosjektet, ein gjennomgang av research og kartleggingsarbeidet, samt begrunning av val i prosjektet.nb_NO
dc.language.isonnonb_NO
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell-IngenBearbeidelse 3.0 Norge*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/no/*
dc.subjectInteriørarkitekturnb_NO
dc.subjectKvalitativ metodenb_NO
dc.subjectBarne- og ungdomskolenb_NO
dc.titleMorgendagens skule; ein framtidsretta og estetisk skule, med eleven i sentrumnb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse-Ikkekommersiell-IngenBearbeidelse 3.0 Norge
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-Ikkekommersiell-IngenBearbeidelse 3.0 Norge