dc.description.abstract | Dette prosjektet tar for seg 1. – 7. klassebygget ved Naustdal barne- og ungdomskule. Prosjektet
har både eit konseptuelt og funksjonelt fokus. Det konseptuelle i prosjektet er knytt til målet om å
ivareta og bygge opp det psykososiale læremiljøet ved skulen, medan det funksjonelle skal
tilrettelegge for ein variert og fleksibel pedagogikk, samt drifta av bygget.
Det er lagt stor vekt på romlegheit, openheit, tilpasningdyktigheit, heilheit, opplevelsesrikdom,
dagslys, holdbare material, varierte og harmoniske farga. Dette er estetiske eigenskapar som
skapar eit godt læremiljøet, og gode, stimulerande og heilheitlege omgjevnadar. Eit godt
psykososialt miljø er eit miljø som legg til rette for gode sosiale forhold, og denne oppgåva har
gjennom konsept, løysingar og val av overflater satt rammene for elevane sitt forhold til skulen,
sine medelevar, og statens prioriteringar utad. Gjennom å vektlegge estetiske faktorar ved
skulebygget, symboliserar skulen at eleven er i sentrum og blir tatt omsyn til. På denne måten er
skulens utforming med på å påverke elevens psykososiale forhold både i eit mikro- og
makroperspektiv.
For å tilrettelegge for ein variert og fleksibel pedagogikk er det vektlagt funksjonelle løysingar
gjennom møblering, el-føringar og himling. Det er funksjonell møblering i alle rom, møblert etter
rommets funksjonskrav og elevane sitt behov.
Prosjektet har eit framtidretta fokus som står ekstra sterkt i 2. etasje. Bruk av nettbrett og pc gjer
at utforminga av klasserommet meir dynamisk, og ved el-føringar i golv blir klasseommet ein
aktiv lærestad.
I denne oppgåva finn du ein beskrivelse av prosjektet, ein gjennomgang av research og
kartleggingsarbeidet, samt begrunning av val i prosjektet. | nb_NO |