Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorKirkebø, Elisabeth Lund
dc.contributor.authorBjørklund, Ida
dc.contributor.authorHjelle, Solveig
dc.date.accessioned2016-11-11T11:35:16Z
dc.date.available2016-11-11T11:35:16Z
dc.date.issued2016-11-11
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2420650
dc.description.abstractFormålet med oppgaven er å undersøke om aksjonslæring vil bidra til å forsterke Peter Senges disipliner om lærende organisasjoner. Vi har brukt en kvalitativ forskningsmetode, hvor vi har gjennomført semistrukturerte intervjuer av seks kursdeltagere i pilotprosjektet «Lær i veg» i Statens vegvesen. Funnene våre viser at aksjonslæring vil forsterke Senges fem disipliner, og dermed kunne bidra til å skape en lærende organisasjon.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell-IngenBearbeidelse 3.0 Norge*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/no/*
dc.subjectKvalitativ metodenb_NO
dc.subjectAksjonslæringnb_NO
dc.titleEn studie om aksjonslæring i lærende organisasjonernb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse-Ikkekommersiell-IngenBearbeidelse 3.0 Norge
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-Ikkekommersiell-IngenBearbeidelse 3.0 Norge