Show simple item record

dc.contributor.authorNilssen, Helene Ringen
dc.contributor.authorNetland, Synne Ohm
dc.date.accessioned2018-11-01T12:19:19Z
dc.date.available2018-11-01T12:19:19Z
dc.date.issued2018-11-01
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2570601
dc.language.isonobnb_NO
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell-DelPåSammeVilkår 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.no*
dc.subjectMarkedsføringsledelsenb_NO
dc.titleHvordan styrke unge voksnes holdninger til forsikringnb_NO
dc.typeMaster thesisnb_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse-Ikkekommersiell-DelPåSammeVilkår 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse-Ikkekommersiell-DelPåSammeVilkår 4.0 Internasjonal