Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorGrytdal, Amalie
dc.date.accessioned2019-10-25T07:54:00Z
dc.date.available2019-10-25T07:54:00Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2624355
dc.description.abstractFlere og flere spiser et plantebasert kosthold om det er på bakgrunn av religion, helse, miljø eller etikk. Det norske markedet prøver å holde følge med forespørselen etter veganske/vegetariske produkter, men det er fortsatt stor mangel på markedet. Målet i prosjektet er å fylle et tomrom og utvikle en plantebasert serie som skal ut i butikkene. I denne oppgaven skal jeg se hvordan jeg kan gjøre et plantebasert kosthold mer tilgjengelig gjennom pakningsdesign. På konsumermarked er det tusenvis av produkter hvor alle prøver å stjele oppmerksomheten til forbrukeren, det vil være min oppgave å fange oppmerksomheten til forbrukeren ved en sterk visuell identitet. Gjennomføring av research, metodebruk og den kreative prosessen resulterte i en plantebasert serie med produkter ved navn «Plantella». Plantella skal selge enkle, raske og billige produkter som skal hjelpe forbrukeren til å velge et mer plantebasert kosthold. Serien fremmer et plantebasert kosthold uten å utelukke noen.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell-DelPåSammeVilkår 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.no*
dc.subjectPakningsdesignnb_NO
dc.subjectKostholdnb_NO
dc.titlePakningsdesign som fremmer et plantebasert kostholdnb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse-Ikkekommersiell-DelPåSammeVilkår 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-Ikkekommersiell-DelPåSammeVilkår 4.0 Internasjonal